Agilný helpdesk

Pre skvelý zákaznícky servis.
 
 

Úžasné  užívateľské rozhranie

Sledujte, určujte priority a riešte lístky zákazníkov.

Usporiadajte si lístky tak, ako chcete, s úžasným výhľadom na kanban. Získajte okamžitý prehľad o pracovnej záťaži vášho tímu a skontrolujte stav tiketu na základe vašich vlastných prispôsobených pravidiel SLA.


Viac kanálov, hneď po vybalení.

Spojte sa so svojimi zákazníkmi tam, kde sú.

email

Nové prichádzajúce e-maily vytvárajú tikety automaticky.

Formulár webovej stránky

Kvalifikujte dopyty svojich zákazníkov pomocou prispôsobiteľného formulára na webe.

Twiter

Pozrite si hashtagy Twitter a podľa potreby vytvorte tikety za chodu.

Live chat

Pomocou doplnku Live Chat na svojich webových stránkach môžete okamžite upútať návštevníkov.

Optimalizované pre produktivitu

SLA, automatizácia, šablóny a vopred pripravené odpovede.

Odoo Helpdesk je optimalizovaný pre produktivitu vášho tímu:

  • Vytvorte si pravidlá SLA a nechajte spoločnosť Odoo konať automaticky.

  • Automatizujte e-maily alebo akcie v rôznych fázach riešenia tiketov.

  • Definujte dynamické e-mailové šablóny na automatizáciu najbežnejších odpovedí.

  • Eskalujte tikety svojmu manažérovi jediným kliknutím.

  • Pozvite odborníkov na živú diskusiu.

  • Na okamžité odpovede môžete použiť vopred pripravené odpovede v živom rozhovore.

Odoo • Text and Image

Predávame zmluvy o podpore

Ľahko predávajte, obnovujte a vylepšujte.

Predávajte zmluvy o podpore na automatické poskytovanie služieb technickej podpory vášmu zákazníkovi. Sledujte čas v každej zmluve pomocou aplikácie časového rozvrhu a automaticky ju predávajte v prípade časovo obmedzených zmlúv. Vytvorte upozornenia pre svoj tím predaja alebo technickej podpory na základe stavu zákazníka.

Poskytujte inteligentnejšie samoobsluhy

Vstavaná základňa vedomostí zákazníkov.

Vytvorte si samoobslužnú platformu priamym prepojením otázok, školení, videozáznamov a prezentácií z tiketu. Pomocou fóra vytvorte komunitu okolo vášho produktu.